Filosofie Tiens Group

Přispívat společnosti navrácením zdraví

Každý den ve více než 190 zemích světa přes 30 milionů domácností využívá přírodních, zdravých produktů známé čínské firmy TIENS.

Její řada produktů pro zdraví je inspirována 5000 lety čínské kultury ochrany zdraví.

Tisíce TIENS zaměstnanců a distributorů na celém světě pracují každý den na svém poslání podporovat pozitivní, přirozený a zdravý životní styl. Šíří poselství zdraví, podnikavého ducha, úspěchu, soucítění a naděje.

Mnoho jednotlivců a firem se touto vizí nechává inspirovat a navazuje s Tiens Group silná partnerství. Úspěšné spojení s TIENS mají například známé společnosti jako je Microsoft, Pfizer, IBM či China Telecom.

Distributoři i zaměstnanci TIENS jsou svým posláním nadšeni a pracují na stejném cíli: obnovovat a podporovat světové zdraví, dávat společnosti něco zpátky, rozvíjet a rozšiřovat špičkový byznys. Pod strategickým vedením zakladatele a předsedy Tiens, pana Li Jinyuana, velmi intenzivně pracují na realizaci vize ‚Skvělé zdraví pro všechny‘.

Tiens Group je úspěšná mezinárodní firma s ambicemi posunout zdraví světa k lepšímu, vytvářet příležitosti k podnikání a šířit naději. Svými kořeny tkví pevně v Číně a rychle se stává kosmopolitní značkou pro spotřebitele z celého světa.

Na následujících stránkách se dočtete více o úspěšném příběhu Tiens Group a možná se také rozhodnete stát se jeho součástí…

Mezinárodní průmyslový park zdraví

Historie TIENS – globální značky z Orientu

Tiens Group vždy vyznávala filozofii ‚sloužit společnosti navracením zdraví lidstvu‘ a aktivně se ujímá své korporátní i sociální zodpovědnosti. Do dnešního dne věnovala Tiens Group na charitativní a veřejně prospěšné projekty více než 1,5 miliardy yuanů (cca 6,1 miliardy Kč).

V roce 1995 založil v čínském Tianjinu pan Li Jinyuan společnost Tianjin Tianshi Group Co., Ltd. Ještě téhož roku vstoupila firma na mezinárodní trh a postupně se stala mezinárodním podnikem se zájmy v mnoha sektorech včetně biotechnologií, péče o zdraví, turistiky, vzdělávání, finančních investicí a nemovitostí.

Tiens Group působí ve více než 190 zemích světa a ve 110 zemích založila své divize a navázala strategická partnerství se špičkovými firmami. Tiens Group v současné době nabízí rozsáhlé, inovativní a pestré portfolio produktů, mezi něž patří zdravá výživa, wellness vybavení či produkty péče o pleť, kosmetika a péče o domácnost. Klíčovou součástí rozvojové strategie Tiens Group nesené v duchu vize ‚Skvělé zdraví pro všechny‘ byl cíl rozšířit TIENS Mezinárodní průmyslový park a Mezinárodní univerzitu na 4,22 km2, který si vyžádal investici přes 17 miliard RMB (2 miliardy euro).

Tiens industrial park

TIENS Mezinárodní park zdraví je umístěn v lokalitě mezi Pekingem a Tianjinem a můžeme zde naleznout středisko výzkumu a vývoje produktů (R&D), středisko kontroly kvality a testování výrobků, středisko výroby, středisko lékařských studií, hotel, konferenční centrum a mnoho dalších.

Dnes je Tiens Group sebevědomou, energickou organizací, která se řídí strategií ‚Skvělé zdraví pro všechny‘ a usiluje o dosažení pozice ve Fortune Global 500. Tiens Group se snaží dosáhnout své vize rozšiřováním obchodní sítě a neustálým zlepšování služeb a činností.

Historie TIENS – globální značky z Orientu

Tiens Group vždy vyznávala filozofii ‚sloužit společnosti navracením zdraví lidstvu‘ a aktivně se ujímá své korporátní i sociální zodpovědnosti. Do dnešního dne věnovala Tiens Group na charitativní a veřejně prospěšné projekty více než 1,5 miliardy yuanů (cca 6,1 miliardy Kč).

V roce 1995 založil v čínském Tianjinu pan Li Jinyuan společnost Tianjin Tianshi Group Co., Ltd. Ještě téhož roku vstoupila firma na mezinárodní trh a postupně se stala mezinárodním podnikem se zájmy v mnoha sektorech včetně biotechnologií, péče o zdraví, turistiky, vzdělávání, finančních investicí a nemovitostí.

Tiens Group působí ve více než 190 zemích světa a ve 110 zemích založila své divize a navázala strategická partnerství se špičkovými firmami. Tiens Group v současné době nabízí rozsáhlé, inovativní a pestré portfolio produktů, mezi něž patří zdravá výživa, wellness vybavení či produkty péče o pleť, kosmetika a péče o domácnost. Klíčovou součástí rozvojové strategie Tiens Group nesené v duchu vize ‚Skvělé zdraví pro všechny‘ byl cíl rozšířit TIENS Mezinárodní průmyslový park a Mezinárodní univerzitu na 4,22 km2, který si vyžádal investici přes 17 miliard RMB (2 miliardy euro).

TIENS Mezinárodní park zdraví je umístěn v lokalitě mezi Pekingem a Tianjinem a můžeme zde naleznout středisko výzkumu a vývoje produktů (R&D), středisko kontroly kvality a testování výrobků, středisko výroby, středisko lékařských studií, hotel, konferenční centrum a mnoho dalších.

Dnes je Tiens Group sebevědomou, energickou organizací, která se řídí strategií ‚Skvělé zdraví pro všechny‘ a usiluje o dosažení pozice ve Fortune Global 500. Tiens Group se snaží dosáhnout své vize rozšiřováním obchodní sítě a neustálým zlepšování služeb a činností.

Značka Tiens

Již od svého počátku chtěla Tiens Group založit vlastní značku. Vznikla brandingová strategie a spolu s marketingovým plánem z TIENS udělala jméno známé po celém světě. Na konci roku 2006 Tiens Group představila svou ústřední filozofii ‚jeden svět, jedna rodina‘ a vytvořila dlouhodobou brandingovou strategii. Její hlavní hodnoty jsou:

  • Nadřazená zodpovědnost
  • Vynikající týmová práce
  • Představila také nový slogan značky: ‚Společně sdílíme‘.
  • Nový korporátní image a brandingová strategie byly představeny na speciálních konferencích v květnu 2007.

Korporátní značky Tiens Group

Jádro značky: Jeden svět, jedna rodina

Klíčové hodnoty: Nadřazená zodpovědnost, vynikající týmová práce

Slogan značky: Společně sdílíme

Naší vizí je spojovat miliony rodin po celém světě do jednoho celku.

Back to Top